ترس من احساس من

اتفاقات ترسناک واقعی

ترس من احساس من

اتفاقات ترسناک واقعی

يكشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۳، ۰۵:۱۸ ب.ظ

۱

پدردریا در باورهای محلی مردم بندر عباس کیست

يكشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۳، ۰۵:۱۸ ب.ظ

در سواحل بندرعباس تا حدود بندرخمیر نیز از مردی بلند قامت و تند رو که از دریا بیرون می آید به نام بَپِ دیریا(همان پدر دریا)سخن گفته می شود .بَپِ دیریا معمولاً شب ها و موقع نیمه شب در دریا آمد و شد دارد که هر کسی آن موقع ها در دریا باشد مورد آزار و حمله بَپِ دیریا قرار میگیرد.انگار که میخواهد شکار خود را به قعر دریا ببرد.(من فکر می کنم این موجود در صورت وجود داشتن یکی بوده ولی با توجه به یکی نبودن آیین وفرهنگ خاص هر منطقه،هر منطقه آنرا به نام های گوناگون می شناسند).


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۰۵
milad ahmadi

نظرات  (۱)

به نظر می رسد که افسانه باشد ولی افسانه ها هم روزی واقعیت داشته اند  و شاید از بس تکرار شده از واقعیت دور شده است و تبدیل به افسانه شده ، در حالی که قدیمی ها می گویند این موجود را دیده اند شاید هم باشد البته با توجه به اینکه انسان از ۹۰ درصد ابها و ایانوس ها و دریاها بی خبرند وهنوز نتوانسته اند ان را کشف کنن من ک میگم هست و واقعیت 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی