ترس من احساس من

اتفاقات ترسناک واقعی

ترس من احساس من

اتفاقات ترسناک واقعی

يكشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۳، ۰۴:۱۱ ب.ظ

یاشا

يكشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۳، ۰۴:۱۱ ب.ظ

یاشا روح دختری حدودا 8 ساله است .
مشخصات :
پوست تاول زده،لباس خواب سپید و بلند ، گردنبندی با قاب قلب،چشمان و موهای سیاه که صورتش را پوشانده ، قد حدود 1/30
بسیار لاغر است و افرادی که وی را دیده اند با چشمانی گریان توصیف میکنند.
یاشا روحی نفرین شده و منتخب است که زندگی سختی را متحمل بوده...
در 2 سالگی مادر و پدر خود را در آغوش خود از دست داده و 6 سال آخر عمر خود را در کنار عمویش زندگی کرده است.
او دارای قدرت های فراطبیعی بوده وبه همین دلیل عمویش از قدرت های او سوء استفاده میکرده است.
و درآخر او یاشا را به دلیل نافرمانی زنده در اتاقش با نفت سوزانده است.
هم اکنون نیز از کنار پنجره اتاق یاشا {در فومن} مقداری نفت چکه میکند.
یاشا در برابر کسانی بشناسد ظاهر میشود و از آنان درخواست میکند تا روحش را آزاد کنند.
برای اطلاعات بیشتر از یاشا رمان ویلای وحشت را که داستانی حقیقی است مطالعه فرمایید...


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۰۵
milad ahmadi

نظرات  (۱۲)

واقغا براتون متاسفم رفتم تو فومن کلی گشتم از در و همسایه پرسیدم و این متن رو من توی ترسناک ترین سایت ایرانی یعنی ترسو پست کردم اون وقت شما بدون ذکرمنبع برداشتین گذاشتین تو وبلاگتون؟؟؟!!
الان هر بی سوادی اومده یه وبلاگ زده ....
واقعا متاسفم 

جدی حقیقت داره حالا؟
۱۱ تیر ۹۵ ، ۱۴:۴۹ ارواح تاریک
اگه شک داری ک الکیه برو فومن خودت ببین
من ویلای وحشت رو هم خوندم ، کسی عکس از خونه یاشا داره؟ یا تاحالا دوربینی چیزی عکسشو گرفته؟  ویلای وحشت واقعیه؟
من هم رمان ویلای وحشت رو خوندم اما به نظرتون این رمان واقعیته
مطمین نیستم که رمانش حقیقت داشته باشه اما یاشا حقیقت داره...
کسی تونسته عکسی از خونه اش بگیره؟
اگه واقعیه یکی به من بگه خونش کجاست ؟
شاید دروغ باشه من نمی‌دونم 
من رمان ویلای وحشت رو خوندم آخرش که ویدا میمیره گریه ام گرفت .واقا مرگ ویدا راسته.
واقعا راسته من رفتم 
به مصاحبه ی نویسنده در سایت www.98ia.org مراجعه کنید. این‌ رمان تماما بر پایه ی تخیلات نویسنده است و حقیقت ندارد.

یاشا واقعیت داره و الان هم روحش ازاد نشده ادرسشو دقیق نمیدونم ولی تا جایی ک خبر دارم اخرین نقطه شمال میخوره ... 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی